A doua copilărie

Standard

Ori de câte ori văd un bebeluş, mi se face tare dor după acea perioadă din viaţa copiilor mei. Am avut parte din plin de nopţi nedormite, emoţii la fiecare mişcare mai nesigură a pruncului, săptămâni întregi cu nazuri la masă din cauza erupţiilor dentare şi tot ce presupune vârsta cea mai fragedă. Şi tot mi-e dor. De fapt mi se face dor la gândul că trece prea repede copilăria lor…şi a mea. Da, da! Odată cu ei am şi eu ocazia să copilăresc. Nu par ciudată când mă interesez de păpuşi sau caut jucării prin magazine, că doar am copii. Evident, şi Ciprian se interesează de maşinuţe. Sper că toată lumea a aflat că avem un băiat.  Nu se uită nimeni lung la mine când mă dau pe tobogan, doar trebuie să le fac curaj piticilor să se dea şi ei. Nu deranjez pe nimeni când alerg prin parc şi chiuim în gura mare – aşa e jocul. Nici vecinii nu se arată miraţi de ţopăiturile mele pe podeaua din sufragerie – doar ştiu că am doi copii mici. Cine şi-ar face timp aproape zilnic să iasă în parc, dacă n-ar avea copii? Cine şi-ar umple casa cu baloane şi crafturi colorate la fiecare aniversare? Cine ar avea grijă să nu cumva să rateze evenimente interesante, parade, muzee sau expoziţii? Cine şi-ar face timp să meragă la mare de mai multe ori într-un singur an? Cine şi-ar întrerupe lucrul prin casă doar ca să joace „Baba oarba”? Cine ar petrece o jumătate de oră în fiecare seară de vineri cântând în jurul unei lumânări aprinse? Eu nu cred că aş face toate astea, dacă n-aş avea copii.
N-am spus că-i uşor să fii părinte, dar e excepţional de frumos!

Lasă un răspuns

