Portret de buburuză

Standard

Ne amuză în fiecare zi. Îl imită pe David cu mare precizie în aproape tot ce face – chiar şi sărituri de la înalţimi cam periculoase pentru picioruşele ei mici. Tata este preferatul ei şi nu se jenează să refuze intenţiile mele binevoitoare, atunci când el este prin preajmă. Cântă cât o ţine gura, dacă nu sesizează că este observată. Când se supără, îşi acoperă feţişoara cu palmele, ca să fie sigură că ai observat problema şi apoi se refugiază în dormitor. Nu trece nici o masă fără să îşi hrănească păpuşa şi nici o noapte fără să o culce lângă ea, în pat. Nici pe stradă nu trece pe lângă nici un bebeluş fără să strige de bucurie: „Dede!” Pe mine mă strigă Momi, un amestec de Naomi şi mami şi nu se mulţumeşte niciodată cu un simplu „Da!” Ne strigă de mii de ori şi nu se lasă până când nu este sigură că-i acordăm toată atenţia. Când te întreabă „Ţe faci, ă?” nu acceptă răspunsuri evazive. Iar dacă te prinde cu mâncare în gură între mese, e musai să dai raportul. Chiuie de bucurie şi când primeşte vestea că iese afară, şi când e anunţată că trebuie să meargă  acasă.
Zglobie ca o vrăbiuţă. Hotărâtă ca o ciocănitoare. Şmecheră ca o veveriţă. Expresivă ca un cameleon. Afectuoasă ca o porumbiţă. Vigilentă ca un iepuraş. Hazlie ca un ursuleţ. Grijulie ca o pisicuţă.Cântăreaţă ca o ciocârlie…Şi n-am spus decât foarte, foarte puţin din ceea ce am descoperit în Riana noastră în numai trei ani de viaţă. Să trăieşti veşnic, draga noastră Nana!

3 răspunsuri »

  1. Mă minunez mereu de numeroasele tale valenţe, Naomi! Dintre toate însa, se pare ca aceasta ti se potriveste cel mai bine: 200% MAMĂ. Este adevărat că prichindeii tăi te ajută să faci din ea mai degrabă o artă, decât o profesie oarecare. Asa le spun si eu copiilor mei: Dintre toate domeniile in care activez, cu mai multă sau cu mai puţină eficienţă, cel mai mult îmi place să fiu mama voastră. Felicitări pentru o mamă de buburuze si sa te bucuri de „rodul muncii sufletului tău” in fiecare zi. Cu siguranţă merită. Ia blogul este un adevărat desert pentru suflet, cu aromă îmbietoare.

    • Gianina, ce surpriza frumoasa mi-ai facut! Iti multumesc pentru aprecieri si urari. Asa este, nu imi pot inchipui profesie mai frumoasa si mai provocatoare decat aceea de mama. Sa fii implinita in toate, dar mai ales sa fii o mama fericita!

Lasă un răspuns

