Mâini de ştrengăriţă

Standard

 

Spuneam deunăzi că şi copiii au grijile lor. Deci le avem şi noi, părinţii, pe ale noastre.  De când s-a făcut frig, eu am cel puţin o grijă în plus: păstrarea echipamentului adecvat temperaturilor din casă ori de afară. Dacă partea cu îmbrăcatul este cam dificilă chiar şi pentru David, când vine vorba de lepădat bluzele sau şosetele şi papucii, lucrurile devin foarte simple. Descoperind o cremă de protecţie solară prin casă şi temându-se că va fi arsă de ferocele soare cu dinţi, Riana a început să-şi dezbrace hainele pentru a-şi  aplica protecţia. După insistenţele mele repetate, şi-a abandonat planul, dar a renunţat la una dintre bluziţe. A petrecut aşa mai bine de o jumătate de oră şi când am decis că trebuie să mă asigur că nu-i este frig, am rugat-o să îmi dea mâna. Cititul în palmă este o practică foarte utilă mamelor, mai ales când odraslele lor preferă îmbrăcămintea lejeră indiferent de anotimp. În loc să vină, ea o luă în direcţia opusă, spre calorifer. După ce-l mângâie  cu ambele mâini, preţ de câteva secunde, alergă spre mine cu braţele întinse. Nu mi-a rămas decât să-i evaluez nivelul de sinceritate după căldura mâinilor.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

