Diagnostic

Standard

 

Într-o dimineaţă David s-a trezit indispus. Primul lucru pe care îl fac în astfel de situaţii este să identific cauza acestei stări de spirit. Ar putea fi vorba de un vis urât, de o dorinţă rostită sau nu, dar neîmplinită, de odihna insuficientă sau de o problemă de sănătate. Aşa că am început cu ultima variantă:

„Te doare ceva, David?”

„Mă doare inima”, îmi răspunse indicându-mi umărul drept.

M-a amuzat foarte tare răspunsul lui, dar mai târziu, rememorând întâmplarea mi-am dat seama cât adevăr ascunde el.  Morocănoşii, irascibilii, durii sunt suflete care nu au simţit în copilărie ce înseamnă să fii iubit şi nu au învăţat să îşi arate dragostea. Prin comportamentul lor, deşi  indică spre altceva (un cot sau mai ştiu eu ce), ar vrea să spună de fapt: „Mă doare inima!” Oamenii care sunt cel mai greu de iubit au cel mai mult nevoie de dragoste.

Lasă un răspuns

