Iscălitura

Standard

Sâmbătă seara m-am trezit că voinicul meu îmi postează o foaie roşie în faţă. M-am uitat lung la ea neştiind ce aşteaptă de la mine. Văzându-mi nedumerirea, mă lămuri el imediat: Mi-am scris numele! Până acum l-am mai ajutat noi să se iscălească, dar de data asta a fost iniţiativa lui şi a făcut-o fără nici un fel de îndrumare. Iată şi opera: Nu, nu e făcută în oglindă poza. După cum ştiţi, originea numelui David este ebraică şi se pare că el a vrut să respecte sensul de scriere al acestei limbi.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

