Dicţionar davidico-român

Standard

De curând descoperit o listă cu inovaţiile lexicale ale lui David. Pe majoritatea dintre ele deja le uitasem, aşa că m-am distrat copios reamintindu-mi-le.

ama = apă     

apoi = înapoi

bogodan = tobogan

chi = scriu

culcalator = calculator

dem = gem

doi = jos

doi, tei, tei = mai mulţi

epf = galben

fui = fulgi

goga = negru

goia = nori

gonon = gunoi

gui = grâu

ium = zum

lul = lung

maie = mare

me = miere

mi = mic

nai = ceai

Nona = Raluca

nonana = rugăciune

nu = suc

nuna = luna

oa = broască

odei = orez

oei = leu = ulei = troleu

oio = eu

on = închide

onei = alo

onon = leagăn

ot = roşu

ote = uite

pene = pâine

pi = un pic

picoi = copii

pin = plin

pom = pod

tam = muzică

Taralizan = Tarzan

tatofi = cartofi

tum = turn

tunen = tunel

uaua = maimuţă

vavai = tramvai

Vicu = Victor

vivi = verde

3 răspunsuri »

  1. prima si prima oara, mi-a spus Nona. NU mai tii minte? si mai tarziu a inceput sa zica Sala… si cat il mai puneam, bietu de el sa zica Sarah 😀 e bine ca nu ma uraste inca la cat l-am stresat cu : Spune: SA-RA! 😀

Lasă un răspuns

