Adevărul scos din context

Standard

Astăzi mă plimbam cu copiii prin parc. David era cu bicicleta, Riana în căruţ. Era devreme şi parcul era aproape pustiu. Când ne-am întâlnit cu o doamnă, aceasta a încercat să lege o conversaţie cu David.

„Nu-mi dai mie bicicleta să mă plimb cu ea?”

Dar piciul meu s-a dus ca glonţul înainte. Nu m-am mirat, căci ştiu că nu agreează discuţiile cu necunoscuţii, dar din politeţe am intervenit:

„David, răspunde-i doamnei. A vorbit cu tine.” …nici un rezultat. Am mai mers câţiva metri şi lui David i-a revenit glasul:

„Nu puteam să mă uit la doamna aceea că trebuia să privesc înainte, nu m-ai învăţat tu aşa?”

„Bine, dar trebuia să opreşti şi atunci nu  mai era nevoie să priveşti doar înainte”

„Da, dar n-am avut timp să opresc.”

Se pare că şi copiii se pricep să distorsioneze adevărul scoţându-l din context.

Lasă un răspuns

