Before and after

Standard

Gata! Nu mai avem două fetiţe. Acum avem o fetiţă şi un baiat (nici măcar băieţel parcă nu mai merge să-i spun).

Lucrurile au stat cam aşa: Puşi în faţa dificultăţilor ridicate de lungimea şi bogăţia podoabei capilare a lui David ne-am văzut siliţi să luam repejor nişte măsuri. Am întors problema pe toate părţile, am negociat (eu, în calitate de responsabil cu spălarea părului piciului cu Ciprian, în calitate de estetician al familiei), am analizat, am estimat…până la urmă am ajuns la concluzia că trebuie să-l tundem. Am pus mâna pe maşina de tuns şi am început procesul. Desigur, au urmat reproşurile: ba că îl tragem de păr, ba că nu poate să ţină capul cum îi cerem, dar per ansamblu a mers destul de repede treaba. L-am admirat noi întâi, l-am lăudat: că îi stă bine, că este un băiat în toată regula, că e frumos şi hai şi cu el în faţa oglinzii…În primă instanţă n-a zis nimic – nici de bine, nici de rău, dar după ce s-a mai gândit puţin şi s-a mai strâns şi ceva oboseală am primit şi feed back-ul cu pânsete şi strigăte: „Vreau părul meu creţ înapoi, nu-mi place aşa!”

Fiindcă era destul de târziu am rezolvat problema pe moment trimiţându-l la culcare.

Dar acum trebuia să ne rezolvăm şi noi problema: să ne obişnuim cu noul lui look. Aşa că din cand în cand mai intram în dormitorul lui să-l mai vedem odată.

Dimineaţa, trezit odihnit şi bine dispus, situaţia a luat o altă întorsătură. Sigur că am continuat cu laudele şi până la urmă m-am trezit cu el că mă întreabă: „Nu vrei să te tunzi şi tu ca mine?” Numai eu ştiu de câte ori mi-am propus să-mi las părul să crească lung şi am eşuat. Şi acum, când am reuşit, el mă îmbie să mă tund. Să-i spun că-i mai frumos părul lung, nu puteam. Dar am găsit iute o scuză plauzibilă, cred eu: „Păi…nu pot să mă tund singură. Ai văzut că pe tine te-am tuns eu şi tata.” „Nu-i nimic, te tund eu!” se oferi el. Până la urmă am scăpat netunsă.

Acum nu îl mai confundă numeni pe David cu o fetiţă, dar nici nu l-au mai recunoscut mulţi – nici măcar bunicul.

Lasă un răspuns

