Frumusetea iernii

Standard

M-am uitat mai devreme pe fereastra si am vazut ca ninge si chiar s-a depus un strat subtirel de zapada. David va fi foarte bucuros maine de dimineata cand va vedea. Cand a nins acum trei saptamani, prima grija pe care o avea cand se trezea dimineata era sa ma intrebe: „Mama, mai sunt zapada afara?” (din moment ce e asa de multa, cum sa vorbesti la singular de ea?) Zilele acelea am profitat de generozitatea iernii si am facut un „nene” – asa i-a spus David. Oricat de rece ar fi, si eu prefer tot iernile cu zapada curata, pufoasa si multa. Sunt frumoase iernile la romani.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

